سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرده های طرح چوب شرکت مهدیس

یکی از اجزای مهم دکوراسیون داخلی منازل دوبلکس که جلوه خاصی به دکوراسیون آن می بخشندو نرده میباشد . به همین دلیل انتخاب نرده مناسب راه پله و یا تراس باید دقت بالایی صورت بگیرد .اکنون شرکت نرده مهدیس مفتخر است با تولید 9 مدل نرده طرح چوب قدم در راستای حفظ محیط زیست بر دارد.

مزایایی نرده های پلیمری :

1.مقاوم در برابر رطوبت

 یکی از بزرگترین مشکلات که نرده چوبی دارد . ضعف دربرابر رطوبت است که رطوبت باعث پوسیدگی و تاب برداشتن چوب میشود . نرده های طرح چوب کاملا ضد آب هستند و در برابر رطوبت مقاوم هستند .و دیگر با خطرپوسیدگی نرده مواجه نخواهید شد. 

2.نصب آسان : 

برای نصب نرده های چوب شما به مهارت خاصی نیاز ندارید .  نرده های طرح چوب شرکت مهدیس کارتن شده و در کمترین زمان به دست مصرف کنندگان میرسد . 

3. سازگار با محیط زیست : 

برای تولید نرده های طرح چوب نیاز نیست که درختی قطع شود . قطع درختان منجر به نابودی اکوسیتم میشود . و شعار شرکت مهدیس برای تولید این نوع نرده حفظ محیط زیست میباشد . 

4. تنوع ، طرح و رنگ نرده طرح چوب : 

نرده های طرح چوب را میتوان در چهار رنگ مختلف تولید نمود و مانند نرده های دیگر محدودیت ندارد و به رنگ دلخواه مصرف کننده رنگ آمیزی نرده های طرح چوب صو.رت میگیرد . و محدودیت در طرح ندارد و شرکت نرده مهدیس مفتخر است 9 طرح نرده طرح چوب تولید کند و یکی از جدید ترین مدل شرکت مهدیس طرح شاه نگین میباشد .